Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Bedroom DJ
Posted
SmilerHello my probleme it is because jai lost cables connector to connect the telecommande and my double reader cd here is the reference of my reader cd american dj audio dcd-pro200 here is the blog on which is the photo if you e conpronner not thank you for your help(assistant)http://gege77176.skyrock.com/ thank you

Posts: 2 | Registered: 05 September 2007Reply With QuoteReport This Post
ADJ Lighting Mod
Master DJ
Posted Hide Post
hey gege! welcome to the forums. sounds to me like u just need to order new cables. you can do that from our parts section on the homepage of the main site. or call the service dept. here is the number: 1-(323)-582-2650 well i hope this helps as i am mainly a lighting guy. so let me know if u have any more question. peace! jingles!! Cool

Photobucket
James D. Keeley
Elation Professional/ADJ Group of Companies
Compu Live/MY DMX Tech Support
Office Phone: 1-323-213-4590
Link To MY DMX Product page:
http://www.americandj.com/Prod...Category=DMXSoftware

Posts: 2659 | Location: Wausau,WI | Registered: 10 December 2005Reply With QuoteReport This Post
Bedroom DJ
Posted Hide Post
peut tu me donner la page plus precisement de lobject car je ne trouve pas sil te plait aide moi je desespere et dans 2 semaine je doit animer une soiréé merci de ta reponse

Posts: 2 | Registered: 05 September 2007Reply With QuoteReport This Post
Man Of Steel
Master DJ
Posted Hide Post
quote:
peut tu me donner la page plus precisement de lobject car je ne trouve pas sil te plait aide moi je desespere et dans 2 semaine je doit animer une soiréé merci de ta reponse

Parlez-vous anglais ? Pouvez-vous donner une meilleure description ou signaler une image de ce que vous êtes absent ? Si c'est les câbles rouges et blancs de RCA, ils peuvent être achetés de n'importe quel magasin de l'électronique. Vous n'avez pas besoin d'employer les câbles audio américains de marque.

Posts: 2881 | Location: Metropolis | Registered: 16 July 2002Reply With QuoteReport This Post
Mobile DJ
Posted Hide Post
NO ADVERTISING. THIS IS UR LAST WARNING!!!

This message has been edited. Last edited by: Jingles,

Posts: 53 | Registered: 26 September 2007Reply With QuoteReport This Post